REGULAMIN OBIEKTU NOCLEGOWEGO VILLA PARKOVA

W trosce o zapewnienie Państwu spokojnego i bezpiecznego pobytu w naszym obiekcie Villa Parkova,
prosimy o zapoznanie się i przestrzeganie poniższego regulaminu.


§1 PRZEDMIOT REGULAMINU

1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie
obiektu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez zameldowanie
w obiekcie, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zaliczki lub całej należności za
pobyt w obiekcie. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki
Regulaminu.
2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie obiektu Villa Parkova.
3. Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji/Restauracji, w każdym pokoju, a także na stronie
obiektu: www.villaparkova.pl


§2 DOBA HOTELOWA

1. Pokój wynajmowany jest na doby hotelowe.
2. Doba noclegowa trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
3. Zatrzymanie pokoju po godzinie 13:00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu.
4. Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji jak najszybciej. Własciciel
może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc
noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gości nie przestrzegających obowiązującego regulaminu.


§3 REZERWACJA I MELDUNEK

1. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu
tożsamości ze zdjęciem.
2. Rezerwacji można dokonać telefonicznie, e-mailowo lub przez stronę internetową www.
villaparkova.pl. Osoba rezerwująca jest zobowiązana podać numer kontaktowy gościa hotelowego
oraz adres e-mail, na który zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji. Osoba
rezerwująca ma obowiązek odpowiedzieć na powyższą wiadomość.
3. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył
Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzeniu szkody na mieniu obiektu lub mieniu Gości, szkody
na osobie Gościa, pracowników lub innych osobach przebywających w obiekcie.
4. Płatność za pobyt w obiekcie uiszczana jest przy meldowaniu. W przypadku rezygnacji Gościa z
pobytu w trakcie trwania doby, opłata za pobyt w danym dniu nie jest zwracana.
5. Jeśli gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, ze pokój został wynajęty na
jedną dobę.
6. Zatrzymanie pokoju po godzinie 15.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku, gdy
Gość opuści pokój do godziny 18.00, zostanie naliczona opłata za nie mniej niż za pół doby. Życzenie 
przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość powinien zgłosić w recepcji do
godziny 8.00 w którym upływa termin najmu pokoju. Uwzględnia się życzenia przedłużenia pobytu w
miarę posiadanych możliwości.
7. Zakazane jest przekazywanie pokoju przez gościa innym osobom, także w czasie wynajmu.
8. Osoby niezameldowane w obiekcie mogą przebywać w pokoju w godzinach 7.00–19.00. W
przypadku powstania jakiejkolwiek szkody bądź krzywdy w czasie pobytu w pokoju osoby
niezameldowanej, obiekt nie ponosi odpowiedzialności. Pracownicy, właściciele bądź inne
upoważnione osoby mogą podjąć odpowiednie kroki w celu uniknięcia bądź zwiększenia szkody.


§4 WARUNKI ANULOWANIA REZERWACJI

Warunki anulowania rezerwacji z bezzwrotną opłatą rezerwacyjną:
1. Warunkiem utrzymania rezerwacji jest wpłata opłaty rezerwacyjnej za I dobę pobytu.
2. Brak wpłaty w uzgodnionym terminie powoduje automatyczne anulowanie rezerwacji.
3. Rezerwacja może być anulowana wyłącznie pisemnie drogą mailową
4. Rezerwacja jest aktualna do godz. 18:00 w dniu przyjazdu. Gość ma obowiązek poinformować
recepcję o późniejszej godzinie przyjazdu. Nie pojawienie się w obiekcie do godz. 18.00 i brak
informacji o późniejszej godzinie przyjazdu powoduje anulowanie rezerwacji.
Warunki anulowania rezerwacji bez opłaty rezerwacyjnej:
1. Rezerwacja jest aktualna do godz. 18:00 w dniu przyjazdu. Jeżeli planujecie Państwo późniejszy
przyjazd, prosimy o powiadomienie nas o tym.
2. Rezerwacje indywidualne mogą być anulowane wyłącznie pisemnie drogą mailową,
najpóźniej 2 dni przed planowanym przyjazdem.
3. Nie pojawienie się w obiekcie do godz. 18.00 i brak informacji o późniejszej godzinie
przyjazdu powoduje anulowanie rezerwacji.


§5 USŁUGI

1. Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne ich
zgłaszanie do Recepcji lub właścicieli, co umożliwi pracownikom poprawę standardu świadczonych
usług.
3. Obiekt ma obowiązek zapewnić Gościom:
– warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
– bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy informacji o
Gościu,
– profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w obiekcie,
– sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności
Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie.
– w przypadku wykupienia noclegu ze śniadaniem, śniadania wydawane są od poniedziałku do piątku
w godzinach 7:00-10:00 oraz w soboty i niedziele od 8:00-10:30. Śniadanie jest podawane
wyłącznie gościom obiektu. Osoby niezameldowane w obiekcie nie mają możliwości spożycia śniadania w Villi Parkovej.


§6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

1. Dzieci do 16 roku życia powinny znajdować się na terenie obiektu pod stałym nadzorem opiekunów
prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w
wyniku działania dzieci.
2. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia
przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu oraz ich utraty powstałe z jego winy lub z
winy odwiedzających go osób. Gość powinien zawiadomić pracownika lub właściciela o wystąpieniu
szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu. W przypadku powstania szkody w pokoju z winy gościa bądź
z winy odwiedzających go osób, gość jest zobowiązany do pokrycia kosztów jej naprawy.
3. Właściciel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył
regulamin obiektu, wyrządzając szkodę w mieniu obiektu lub gości albo szkodę na osobie dotyczącą
gości, pracowników lub innych osób w nim przebywających, albo też w inny sposób zakłócił spokój w
obiekcie lub na zewnątrz.
4. W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia, za nieprzestrzeganie zakazu właściciel obciąży
Gości karą w wysokości 400 PLN.
5. Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi, a kartę w razie
potrzeby pozostawić w recepcji. Ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić
światło, zakręcić krany.
6. Właściciel zastrzega sobie prawo kontrolnego wejścia do pokoju, w przypadku gdy od 24 godzin
nie można nawiązać kontaktu z Gościem. Do pokoju ma prawo wówczas wejść pracownik służby
pięter w obecności drugiej osoby.
7. W godzinach ciszy nocnej tj. od godz. 22:00 do godz. 07:00. osoby korzystające z usług
noclegowych mają obowiązek zachowywać się tak, aby nie zakłócać spokoju innych gości.
8. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek,
żelazek elektrycznych, czajników i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju
hotelowego. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
9. W obiekcie nie akceptuje sie pobytu zwięrząt. Zabronione jest wprowadzanie na teren obiektu
zwierząt mogących stworzyć zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, w szczególności zwierząt
jadowitych. Gość ponosi wszelką odpowiedzialność finansową i prawną za szkody wyrządzone przez
zwierzę przebywające na terenie obiektu Villa Parkova. Właściciele psów i innych zwierząt są
zobowiązani do sprzątania nieczystości pozostawionych przez nich w jego otoczeniu.
10. Zakazuje się prowadzenia na terenie obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
11. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach i ich wyposażeniu,
poza 
nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nienaruszającym ich funkcjonalność i bezpieczeństwo korzystania.
12. Właściciel obiektu ma prawo przerwać świadczenie usługi noclegowej, która została już opłacona
w przypadku gdy Gość zakłóca porządek. Przerwanie pobytu gościa w takim przypadku nie stanowi
podstawy do zwrotu należności wpłaconej za pobyt.
13. Nie melduje się w obiekcie osób niepełnoletnich bez opiekuna.
14. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, odmawia się świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań właścicieli, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia obiektu.
15.Każdorazowo wymeldowując się Gość powinien pozostawić wszystkie wydane karty w recepcji.


§7 ODPOWIEDZIALNOŚĆ OBIEKTU

1. Obiekt Villa Parkova ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez
osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.
2. Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
3. Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń
dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do właścicieli, co umożliwi nam
niezwłoczną reakcję.
3. Właścicie obiektu nie ponoszą odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego
pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt,
niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu wewnętrznym czy poza terenem
obiektu.


§8 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH

1. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa, będą
odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
2. W przypadku nie otrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, przechowuje
się powyższe przedmioty przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego okresu
przedmioty te przejdą na własność obiektu. Artykuły spożywcze będą przechowywane przez
24 godziny.


§9 CISZA NOCNA

W obiekcie obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano.


§10 REKLAMACJE

1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości
świadczonych usług.
2. Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja.
3. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.


§11 POSTANOWIENIA DODATKOWE

1. W obiekcie nie akceptuje sie pobytu zwięrząt.
2. W obiekcie i jego bezpośrednim otoczeniu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu,
poza wyznaczonymi miejscami, przeznaczonymi do tego celu.
3. W pokojach nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i
amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.
4. Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z
ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi
zmianami) przez Villa Parkova dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w obiekcie,
korzystania przez Gościa z pozostałych usług świadczonych przez obiekt. Gość ma prawo
wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.

STRONA GŁÓWNA

POKOJE

SALA

KONTAKT

Telefon +48 608 523 761
E-mail kontakt@villaparkova.pl